torsdag den 6. september 2012

Kyllinge/spinat -snask




Jeg fandt lige på denne her pastaret her til aften. Mit udgangspunkt var ret enkelt: Hakket kyllingekød skulle indgå i retten, for det havde jeg taget op af fryseren - og så skulle det være virkelig nemt, da klokken var over seks, da jeg gik i gang.. Anyways!








 Til denne portion brugte jeg: 
- 500 g. hakket kyllingekød
- 250 g. spinat (frisk eller frossent)
- 150 g champignon, 1 løg og 3 fed hvidløg
- Spaghetti (ved ikke hvor meget. Vurder selv :))
- 2 store spsk. Philadelphia-ost
- Basilikum pesto (efter behov)


Jeg dampede spinaten i min sauterpande, og tilføjede derefter løg, hvidløg og champignon.Da det var svitset puttede jeg mit kyllingekød i, og stegte det hele sammen indtil kyllingen var ordentlig tilberedt og tilbehøret fino. Derpå puttede jeg Philadelphia i den færdigkogte pasta (held vandet fra først, ik? :p) og da det var vendt sammen, puttede jeg resten af det nu meget grønne helvede i pastaen. Som topping puttede jeg pesto :p 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar