søndag den 13. januar 2013

Madplan, 14-20. januar, 2013

Mandag: Hotdog - PalæoStyle
- Tynd omelet m. revet gulerod, squash og løg, viklet omkring en pølse

Tirsdag: Ærtesuppe m. pork & rødbedechips 
- Suppen består af ærter, avocado, løg og bouillon

Onsdag: Spise hos sviger
- Vi skal vidst nok have noget vegetarisk 


Torsdag: Dobbeltdækkerpizza
- Lille pizzabund, ost, tomat, pizzabund, ost, oksekød, pesto 


Fredag: Thaigryde
- Andebryst steges og vendes m. broccoli, minimajs m.m.

  
Lørdag: Barnedåb = ingen madlavning 
- Vi skal have nogle forskellige salater og noget steg 

Søndag: Flæskestegssandwich 
- Skal afprøve frk. sveske's burgerboller 

Uge 3 bliver en uge fyldt med nye udfordringer på madfronten! Spændende.

2 kommentarer:

  1. Uhm, det lyder som en god maduge! Jeg glæder mig til at høre (ahem, læse) om ærtesuppen, den lyder god! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at lave den - har lagt/ligget/lægget/whatever mig småsyg, så suppe bliver godt! :D

      Slet