torsdag den 10. april 2014

Sprøde bruschettas på bedste LCHF manér

Okay, okay, okay! Jeg har altid elsket bruschettas (hedder det det? Med s? Ehmm..) - jeg mener, prøv lige at overveje det her: Sprød bund og lækre, smagfulde toppings. Det er da for lækkert! Som bekendt er brød NO GO for mig, og så skulle man måske tro, at mine bruschetta dage var talte, men nej. For man kan heldigvis sagtens putte bruschetta toppings på andre ting, som fx ostechips. Da den tanke og lyst slog ned i mig, kunne jeg simpelthen ikke få den til at gå væk, og det afgjorde jo sagen! Måtte fluks ud i køkkenet og lave bruschetta på LCHF manér! 

Du skal bruge
1 portion ostechips
10 store cherrytomater
1 håndfuld frisk persille
1 fed hvidløg 
et skvis olivenolie
lidt pesto (fx persillepesto)
salt, peber

Skær cherrytomater i tern, hak persille og pres hvidløg - bland det hele i en skål sammen olivenolie, salt og peber. Smør pesto på de afkølede ostechips og fordel herefter tomatfyldet oven på. Server, spis, nyd! Piece og cake, hva?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar